Brandul Apla este cunoscut ca brand umbrelă Atlas încă din anul 2000, bucurându-se din plin de reputația acestui nume, vizibil prezent pe design-ul ambalajelor, Atlas fiind și primul sistem complet de finisaje pentru construcții din România. Atlas s-a remarcat, încă de la început, prin inovațiile în tehnologia de fabricație a produselor, devenind astfel un reper pentru experți. Produsele Atlas au fost întotdeauna produse premium cu performanțe ridicate, de altfel primele produse profesionale în multe categorii de finisaje pentru construcții.
Atlas a lansat primul glet de finisaj pe bază de ciment alb din țară care a devenit astfel unul dintre produsele cheie din portofoliu, iar vopseaua superlavabilă reprezenta etalonul vopselelor decorative datorită albului său intens și puterii de acoperire care garantau meșterilor calitatea oricărei lucrări.
În 2004, pornind de la denumirea oficială a sistemului de finisaje pentru construcții existent pe piață, respectiv “Atlas Professional Line Application”, apare acronimul Apla care devine noul nume de brand pentru această gamă.
În 2013, ca urmare a procesului de rebranding, APLA exprimă prin noul logotip noua poziționare pe piața construcțiilor: “Construcție și renovare în straturi succesive de Apla”. APLA devine astfel brandul care își definește ca misiune dezvoltarea de sisteme profesionale de produse dedicate construcțiilor, sub sloganul “Sisteme Recomandate pentru Construcții și Renovări”.
Având ca valori știința, demonstrația și eficacitatea, calitatea ireproșabilă a soluțiilor APLA este garantată de experții care le-au dezvoltat și confirmată de specialiștii care le folosesc.
De aproape 20 de ani, soluțiile APLA sunt preferate de ingineri, arhitecți și dezvoltatori imobiliari pentru realizarea proiectelor de construcții și renovări de mare anvergură, iar eficiența soluțiilor APLA este dovedită de rata mare de loializare, manifestată de clienți, de-a lungul timpului.